Aim Lab yeni bir üç yıllık partnerlik anlaşmasıyla 2022 sezonunda gözlerini VCT’ye dikti.

Yeteneklerini keskinleştirmek ve en iyi oyunlarını ortaya koymakta VCT yıldızlarına yıl boyu yardımcı olduktan sonra, Aim Lab’in 2022 ve sonrası için VCT’nin resmî eğitim partneri oldu.

Bu üç yıllık partnerlik, FPS performansı ve eğitim platformunun VCT EMEA’nın resmî eğitim aracı oluşu anlamına geliyor. Bu sayede mücadelenin içindeki takımlar bölgenin ve belki de dünyanın en iyisi olabilmek adına performanslarını daha da yükseltebilecek. Aim Lab ayrıca sezon boyunca VCT içerikleri üretilmesine de yardımcı olacak, antrenmanlar ve ısınma sekanslarıyla turnuvalar boyunca oyuncuların gelişimine odaklanacak.

Aim Lab en başından beri VCT’nin sadık bir destekçisi oldu ve yalnızca geçtiğimiz yıl EMEA sürecine partner olmakla kalmadı, 2021 boyunca Kuzey Amerika ve LATAM’ı da destekledi. Ayrıca Aim Lab platformuyla, 2021 VALORANT Champions Tour’un en iyi oyunlarını baz alan yeni eğitim senaryoları da yaratılması planlanıyor.

“Oyuncular sahip oldukları araçlar kadar güçlüdürler, bu nedenle Aim Lab’in ve son derece gelişmiş FPS eğitim platformunun önümüzdeki üç yıl boyunca yanımızda olmasından inanılmaz derecede gurur duyuyoruz. Filizlenmeyi sürdüren ekosistemimize yaptıkları böylesine uzun bir yatırım, ligimize ve muazzam VALORANT topluluğumuza kendilerini ne kadar adadıklarının bir göstergesi.” – Eva Suárez, Riot Games İş Geliştirme ve Ortaklık Üst Yöneticisi.

“Riot Games ile partnerliğimizi 2022 VALORANT Champions Tour’un EMEA ayağı ile geliştirdiğimiz için büyük heyecan içindeyiz. Çok çeşitli coğrafyaları kapsayan, sayısız profesyonel ve profesyonel adayı yeteneğe ev sahipliği yapan bu bölgenin resmî eğitim partneri olduğumuz için gururluyuz. Misyonumuz oyuncuların sevdikleri oyunlarda daha iyi hale gelmesine yardımcı olmak ve bunu bölgedeki özel ve takip etmesi keyifli uygulamalarımızla devam ettirmeyi umuyoruz.” – Dr. Wayne Mackey,  Statespace (Aim Lab) CEO’su

Riot Games: Riot Games 2006 yılında en oyuncu odaklı oyunları geliştirmek, yayınlamak ve desteklemek amacıyla kuruldu. Riot’ın 2009 yılında yayınladığı ilk oyunu League of Legends dünya çapında beğeni topladı. LoL o günden bu yana dünyanın en çok oynanan PC oyunu oldu ve esporun kısa sürede gösterdiği büyük gelişimin yolunu açtı. LoL ikinci on yılına adım atarken Riot oyunu geliştirmeye devam ediyor ve Legends of Runeterra, League of Legends: Wild Rift, Teamfight Tactics ve geliştirme sürecindeki çeşitli oyunlarla oyunculara yeni deneyimler sunuyor. Bir yandan da müzik, çizgi hikâyeler ve çok daha fazlasıyla Runeterra dünyasını çeşitli multimedya projeleri aracılığıyla keşfediyor.

VALORANT: VALORANT, Riot Games’in PC için geliştirmekte olduğu rekabetçi, 5’e 5, karakter tabanlı taktiksel nişancılık oyunu. 2020 yazında çoğu bölgede çıkması planlanan VALORANT, yüksek duyarlılığa sahip nişancılığa, silah çeşitliliğine, kendine has yetenekleri olan ajanlara ve binlerce saatlik oynanış sunacak rekabet için tasarlanmış haritalara sahip, keskin ve ölümcül, çok oyunculu bir oyun. Oynaması ücretsiz olan VALORANT, dünyaya yayılmış bir rekabeti mümkün kılacak şekilde çeşitli PC donanımlarında çalışması için optimize edildi. Sınıfının en iyi sunucu kalitesi, global altyapısı ve özel hile karşıtlığı (anti-cheat) teknolojisiyle bu oyunda Riot Games, taktiksel nişancılık türünün temelinde yer alan ilkeleri ve oyun deneyiminin rekabet bütünlüğünü koruma konusundaki kararlılığını gösteriyor.


sitesinden daha fazla şey keşfedin

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Bir yanıt yazın