Mevcut HDR taşıma formatları öncelikle ekran tarafından ton haritalaması gerçekleştirilen, televizyonlar için üretilmiş film içerikleri için tasarlanmıştır ve oyunlar için çoğunlukla kabul edilebilir seviyenin üzerinde gecikme sürelerine yol açar. AMD’nin FreeSync 2 için geliştridiği yeni API’ı iş yükünü Radeon GPU’ya aktaran düşük gecikme süreli bir alternatif sunar. Bu alternatif oyunun ton haritalamasını direkt olarak ekranın parlaklığı, kontrastı ve renk alanına yapmasını sağlar. Radeon FreeSync 2 teknolojisi sRGB’ye kıyasla iki kat fazla parlaklık ve renk hacmi sunar.

FreeSync ve FreeSync 2 teknolojileri kullanıcılara çeşitli gelişmiş monitörler sunmak için beraber kullanılacaklar. DisplayPor  HBR3 destekleyen ve 60Hz’nin de ötesinde UltraHD çözünürlük sunan Polaris mimarisi temelli Radeon RX serisi dahil olmak üzere bütün FreeSync uyumlu Radeon GPU’ları FreeSync 2 teknolojisini destekleyecek. Birçok monitör üreticisi halihazırda çeşitli ürünlerine dahil etmek için FreeSync 2 teknolojisini değerlendiriyor.


sitesinden daha fazla şey keşfedin

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Bir yanıt yazın